Forum www.alfaclub.pl Strona Główna
Strona klubowaStrona Klubowa   DemocarDemocar  AlbumAlbum  Kup AlfeKup Alfe  FAQPomoc  SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja   privmsg.php?folder=inbox&sid=baadfa6dd8b496cb9f05c01419f334bdTwoja skrzynka   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 


Drgania po wymianie rozrządu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeb



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 532
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Gru 28, 2013 2:07 am    Temat postu: Drgania po wymianie rozrządu Odpowiedz z cytatem

Czy możecie rozwiać moje wątpliwości?
Miałem wymieniany rozrząd kompletny, czyszczoną przepustnicę i dolot w silniku 3.2 V6.
Po odbiorze auta, silnik drga na wolnych obrotach. Mechanik twierdzi, że po wyczyszczeniu wszystkiego tak będzie przez jakiś czas.
Choć jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę, tu mi coś nie pasowało.
Szukajka na forum, podpytałem parę osób i wszyscy jak jeden mąż wskazują przestawiony rozrząd i to jest dla mnie logiczne.
Zwłaszcza, że ostrzegają przed wymianą rozrządu bez oryginalnych blokad o czym niestety dowiedziałem się dopiero szukając przyczyn drgań.
Będę rozmawiał z mechanikiem, mam zamiar złożyć reklamację. Nie wiem czy ma blokady, choć jest polecanym "specem" od AR w Łodzi.
Czy w ogóle możliwe jest by nierówna praca była spowodowana czyszczeniem przepustnicy czy dolotów? Czym grozi jazda z przestawionym rozrządem?
_________________
-- AR 156 SW 1,9 JTDm 170KM 2006r --
-- AR 147 GTA 3,2 Q2 250KM 2004r --
V6 Busso Owners
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
greciu



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 4710
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob Gru 28, 2013 10:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siema, miałem dokładnie to samo w Gtv na silniku 3,0 V6 - drgania były spowodowane ŹLE DOBRANYMI BLOKADAMI !!!
Dla silnika 3,0 V6 oraz 3,2 V6 są różne blokady. Mogę przypuszczać że zostały użyte właśnie od 3,0 V6 co zmieniło kąt krzywki i przestawiło delikatnie zapłon.
Odczuwasz różnicę ciepły zimny silnik ??

Niech mechanik nie gada głupot bo po wyczyszczeniu przepustnicy i dolotu nierówna praca może trwać przez ok. 2-3 min (adaptacja).
_________________
"...Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. To nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne..."

Jest:
Maserati 3200 GTA
AR 159 SW

Były:
156 GTA 3,2 V6
159 SW 1,9 JTDm
GTV 3,0 V6 24V
147 1,6 TS
166 2,4 JTD
156 1,9 JTD 8V SW
LYBRA 1,9 JTD 8V SW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
zeb



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 532
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Gru 28, 2013 11:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na zimnym jest ok, rośnie temp, zaczyna się nierówna praca
_________________
-- AR 156 SW 1,9 JTDm 170KM 2006r --
-- AR 147 GTA 3,2 Q2 250KM 2004r --
V6 Busso Owners
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
greciu



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 4710
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob Gru 28, 2013 1:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeb napisał:
Na zimnym jest ok, rośnie temp, zaczyna się nierówna praca


Tak myślałem, czyli masz dokładnie to co ja przechodziłem w Gtv.

Mój temat strona 2:
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=34516&postdays=0&postorder=asc&start=0

Winny jest źle ustawiony rozrząd !!!
_________________
"...Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. To nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne..."

Jest:
Maserati 3200 GTA
AR 159 SW

Były:
156 GTA 3,2 V6
159 SW 1,9 JTDm
GTV 3,0 V6 24V
147 1,6 TS
166 2,4 JTD
156 1,9 JTD 8V SW
LYBRA 1,9 JTD 8V SW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
Mturkowska



Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 17

PostWysłany: Pią Wrz 23, 2016 9:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja już kiedyś też się spotkałam z źle zrobionym rozrządem i niestety objawy były podobne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Copyright www.AlfaClub.pl
Powered by Kosmodrom


linki sponsorowane
druk ksiazek warszawa druk naklejek warszawa leasing warszawa kredyt samochodowy LipoCryo Kriolipoliza Warszawa Biorezonans Warszawa Bicom