Forum www.alfaclub.pl Strona Główna
Strona klubowaStrona Klubowa   DemocarDemocar  AlbumAlbum  Kup AlfeKup Alfe  FAQPomoc  SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja   privmsg.php?folder=inbox&sid=f6f315ce17ac004b63d17b2e4989f96cTwoja skrzynka   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 


Zegary auto gauge

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil89



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 475
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Maj 06, 2013 7:26 pm    Temat postu: Zegary auto gauge Odpowiedz z cytatem

Witam, mam nadzieję, że wstrzeliłem się w dobry dział.
Mam pytanie czy ktoś montował zegary tej firmy i może mi podpowiedzieć parę rzeczy?
Czy pomarańczowy i biały kabelek powinien być podłączony? Jak podłączyć aby podświetlały się po zapłonie oraz skąd voltmeter czyta napięcie w aku. bo w paczce nie było żadnego sensora.
Pozdr
_________________
,Teoria nie zawsze się zgadza z praktyką.
Szukajcie a znajdziecie.
Czytajcie a będziecie mądrzejsi."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
quadrifoglio



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 1441
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Maj 12, 2013 3:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O ile pamiętam to biały kabelek jest "pamięcią" zegarów, zwłaszcza tych z funkcją Peak, a pomarańczowy włącznikiem. Żeby zegary uruchamiały się po przekręceniu klucza, podłączasz je np do instalacji zapalniczki. Dużo trudniej podłączyć tak, by uruchamiały się po włączeniu silnika.

Woltomierz nie ma sensora bo znajduje się on w zegarze. Podłączasz go do prądu i mierzy napięcie jakie przez niego przepływa.
_________________
156 2.0 JTS
Lancia Delta TwinTurbo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kamil89



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 475
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Maj 12, 2013 5:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już wszytko wiem, więc jak by ktoś miał podobny problem.
Czerwony stały +
Czarny stały -
Bursztynowy + po zapłonie
Biały + po włączeniu świateł postojowych (pozycji).

Wtedy po zapłonie zegary startują i są podświetlone
na biało a po włączeniu świateł postojowych podświetlają
się na kolor bursztynowy. Jeżeli chcieli byśmy odwrotne
kolejności podświetlenia należy biały i bursztynowy kabel zamienić miejscem.
Voltomierz faktycznie nie posiada dodatkowych sensorów.
Pozdr
_________________
,Teoria nie zawsze się zgadza z praktyką.
Szukajcie a znajdziecie.
Czytajcie a będziecie mądrzejsi."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Copyright www.AlfaClub.pl
Powered by Kosmodrom


linki sponsorowane
druk ksiazek warszawa druk naklejek warszawa leasing warszawa kredyt samochodowy LipoCryo Kriolipoliza Warszawa Biorezonans Warszawa Bicom