Forum www.alfaclub.pl Strona Główna
Strona klubowaStrona Klubowa   DemocarDemocar  AlbumAlbum  Kup AlfeKup Alfe  FAQPomoc  SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja   privmsg.php?folder=inbox&sid=f7a4958936632cb6d1cb0c3dff8d24deTwoja skrzynka   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 


Dziubkowa 166 FL
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Wasze foty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziubek



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 1046
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Gru 27, 2012 6:09 pm    Temat postu: Dziubkowa 166 FL Odpowiedz z cytatem

Witam

Jak niektórzy wiedza moa poprzednia ar wyzionęła ducha (zatarl sie wal) postanowilem nabyc nowa poniewaz nie moglem zostac bez samochodu Ponizej troszke zdjec Mam nadzieje ze sie spodoba Smile
Alfa troszke uswiniona ale pogoda nas nie rozpieszcza Przebieg niby 220000 ale jakos slabo w to wierze Mam nadzieje ze bedzie sie sprawowac Smile Milego ogladania














_________________
Dziubi Smile

Alfa Romeo 166 99r. 2.0 tb bylo
Alfa Romeo 166 03r. FL 2.4 Multijet jest

Ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, na życie. Ubezpieczenia opieki medycznej. Fundusze inwestycyjne.
Tel. 519 483 496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
p.maiki



Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 8581
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Gru 27, 2012 8:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

166 po FL jest śliczna
Gratulacje zakupu i czekam na lepsze foto
_________________
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
146 1.4 TS 97r 2006-2008
147 1.6 TS 02r 2008-2009
156FL 1.9 JTDM 03r 2009-2014
159 2.0 JTDM 09r 2014-2017
Tu serwisuje www.pablogarage.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jarek1986



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 3464
Skąd: złotoryja

PostWysłany: Czw Gru 27, 2012 11:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skórki może trochę faktycznie pogniecione ale doprowadzisz do ładu i bedą cacy. Jtd (tak jak w opisie ) czy multijet?
Coraz mniej przedliftowych 166 na forum Confused
Swoją drogą fajny prezent na święta sobie sprawiłeś,a jak wypada porównanie klekocika w alfie do TB z twojego punktu widzenia?
_________________

166 2.4 jtd
166 2.4 jtdm
166 3.0 busso
156 1.9 jtd
147 1.9 jtdm
merea jtd x2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Dziubek



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 1046
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 1:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jarek1986 napisał:
skórki może trochę faktycznie pogniecione ale doprowadzisz do ładu i bedą cacy. Jtd (tak jak w opisie ) czy multijet?
Coraz mniej przedliftowych 166 na forum Confused
Swoją drogą fajny prezent na święta sobie sprawiłeś,a jak wypada porównanie klekocika w alfie do TB z twojego punktu widzenia?


Multijet 175 KM A jak porownanie?? Szczerze to na poczatku ciezko mi sie jezdzilo Nie moglem sie przezwyczaic do sprzegla no i ogolnie styl jazdy jest calkiem inny Ale po zrobieniu 1000 km powiem Ci ze jezdzi sie fajnie Smile Diesel fajnie sie zbiera od dolu a benzynka fajnie ciagnela do tych 6000 obr. ale cos kosztem czegos
_________________
Dziubi Smile

Alfa Romeo 166 99r. 2.0 tb bylo
Alfa Romeo 166 03r. FL 2.4 Multijet jest

Ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, na życie. Ubezpieczenia opieki medycznej. Fundusze inwestycyjne.
Tel. 519 483 496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jarek1986



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 3464
Skąd: złotoryja

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 3:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no w sumię nie da się tego porównywac ,bardziej chodziło mi własnie o to czy jednak podoba się czy się nie podoba Wink
A ze sprzęgłem co masz na myśli że musiałeś się przyzywczajać? Ja chyba w każdej 166 jaką jeździłem to uważam że sprzęgło jest takie same praktycznie,oczywiście sprawne. Tak samo benzynki jak i diesle smigają na półsprzęgle ,może tylko ta granica "brania" jest bardziej odczuwalana w dieslu.
A twardość zawieszenie w polifcie nie draźni ,tym bardziej we wrocku? Laughing
_________________

166 2.4 jtd
166 2.4 jtdm
166 3.0 busso
156 1.9 jtd
147 1.9 jtdm
merea jtd x2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Redzi



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 11121
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 10:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szkoda poprzedniej ale jak zatarło się V6 na wale to faktycznie nieciekawie ale dobrze, że już się "pocieszyłeś" i masz kolejną AR Smile i to bardzo ładne FL, lubię połączenie srebrnego lakieru z czarną skórą, gratulację i czekam na więcej zdjęć Smile
_________________
Obecnie z AR:
Gtv 916 2.0 TS Lusso
156 932 1.9 JTD Sport Pack
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lukaszp



Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 265
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratulacje za ladny egzemplarz i oby dobrze sie sprawowala. Z TB co zrobiles?
_________________
V6 TB 2000r byla
Impreza wrx 272KM jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dziubek



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 1046
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jarek1986 napisał:
A ze sprzęgłem co masz na myśli że musiałeś się przyzywczajać? Ja chyba w każdej 166 jaką jeździłem to uważam że sprzęgło jest takie same praktycznie,oczywiście sprawne.A twardość zawieszenie w polifcie nie draźni ,tym bardziej we wrocku? Laughing


Sprzeglo chodzi calkiem inaczej W turbo chodzilo gladziutko bez zadnych skokow A w nowej przy wysprzeglaniu jest taki skok do ktorego nie moglem sie przyzwyczaic A twardosc troszke przeszkadza bo teraz na wiekszych kapciach czuje praktycznie kazda dziure jaka jest na jezdni

lukaszp napisał:
Z TB co zrobiles?


Turbo probuje sprzedac ale cos ciezko idzie Smile Narazie stoi pod blokiem Ale mam nadzieje ze w koncu sie uda chociaz troche (a nawet bardzo) mi jej szkoda bo sie przywiazalem




_________________
Dziubi Smile

Alfa Romeo 166 99r. 2.0 tb bylo
Alfa Romeo 166 03r. FL 2.4 Multijet jest

Ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, na życie. Ubezpieczenia opieki medycznej. Fundusze inwestycyjne.
Tel. 519 483 496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
maestro



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 355
Skąd: Łask

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po za zatarciem TB to co jeszcze mu dolega? Co to to ma?

FL - Embarassed Rolling Eyes
_________________
Oferuje podpięcie pod komputer, diagnostykę, odczyt parametrów, kasowanie kontrolek w autach FIAT LANCIA i ALFA ROMEO Smile

Alfa Romeo 166 2.0 V6 turbo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
superjahu007



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 2694
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 2:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo mi się podoba 166 po FL Cool jakby żona się zgodziła na tak duży samochód to pewnie już by stała pod domem ale tylko w automacie Smile
_________________


ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
greciu



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 4718
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 2:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratuluje kolejnej 166, oby TB trafiła w ręce osoby która ją reanimuje Very Happy
_________________
"...Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. To nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne..."

Jest:
Maserati 3200 GTA
AR 159 SW

Były:
156 GTA 3,2 V6
159 SW 1,9 JTDm
GTV 3,0 V6 24V
147 1,6 TS
166 2,4 JTD
156 1,9 JTD 8V SW
LYBRA 1,9 JTD 8V SW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
Dziubek



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 1046
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maestro napisał:
Po za zatarciem TB to co jeszcze mu dolega? Co to to ma?


Do wymiany jest jeszcze czujnik spalania stukowego ktory zreszta lezy w bagazniku i banan w prawym tyle A tak poza tym to zdrowa jest Odpala normalnie jezdzi A co ma?? Ma skorki kremowe czujnik deszczu tempomat Zreszta i tak mialem zamiescic ja w dziale sprzedaży wiec zaraz zaloze temat

greciu napisał:
Gratuluje kolejnej 166, oby TB trafiła w ręce osoby która ją reanimuje Very Happy


Sam bym ja zreanimowal ale nie mialem juz czasu zeby szukac walu.

Temat juz dodany

http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?p=337788#337788
_________________
Dziubi Smile

Alfa Romeo 166 99r. 2.0 tb bylo
Alfa Romeo 166 03r. FL 2.4 Multijet jest

Ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, na życie. Ubezpieczenia opieki medycznej. Fundusze inwestycyjne.
Tel. 519 483 496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jarek1986



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 3464
Skąd: złotoryja

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 8:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziubek niestety to nie zasługa opon czy kół (ta twardość) tylko chybionego pomysłu konsktrukotrów Wink
_________________

166 2.4 jtd
166 2.4 jtdm
166 3.0 busso
156 1.9 jtd
147 1.9 jtdm
merea jtd x2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Dziubek



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 1046
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 10:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jarek1986 napisał:
Dziubek niestety to nie zasługa opon czy kół (ta twardość) tylko chybionego pomysłu konsktrukotrów Wink


Co masz na mysli?? Wydawalo mi sie za zawieszenia w obu 166 sa takie same
_________________
Dziubi Smile

Alfa Romeo 166 99r. 2.0 tb bylo
Alfa Romeo 166 03r. FL 2.4 Multijet jest

Ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, na życie. Ubezpieczenia opieki medycznej. Fundusze inwestycyjne.
Tel. 519 483 496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jarek1986



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 3464
Skąd: złotoryja

PostWysłany: Pią Gru 28, 2012 10:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy pierwszym liftingu czyli wraz z nastaniem silników cf3 (koniec 2000 początek 2001) zawieszenie otrzymało sztywniejsze nastawy ,inne spręzyny.Dlatego u mnie znów jest cf2 Wink
_________________

166 2.4 jtd
166 2.4 jtdm
166 3.0 busso
156 1.9 jtd
147 1.9 jtdm
merea jtd x2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Wasze foty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Copyright www.AlfaClub.pl
Powered by Kosmodrom


linki sponsorowane
druk ksiazek warszawa druk naklejek warszawa leasing warszawa kredyt samochodowy LipoCryo Kriolipoliza Warszawa Biorezonans Warszawa Bicom