Forum www.alfaclub.pl Strona Główna
Strona klubowaStrona Klubowa   DemocarDemocar  AlbumAlbum  Kup AlfeKup Alfe  FAQPomoc  SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja   privmsg.php?folder=inbox&sid=0414581fec83af9a0e82a1150bc21f11Twoja skrzynka   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 


[147] Czyszczenie tylnego silniczka wycieraczki
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wheelerwasp02



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 2176
Skąd: Warszawa-Ursynów

PostWysłany: Sro Kwi 20, 2011 7:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz co żeby rozgryźć tajemnice ponieważ i tak jest totalnie śmietnik wziąłem śrubokręt metalowy i młotek i siłą wbiłem plastik który jest na trzpieniu.. i ewidentnie zapiekło cały trzpień.. na całej długości jest czarny i zardzewiały.. a plastik był w środku pełen tej rozsypanej rdzy.. kiedy trzpień dawał radę się ruszać to rdza się kruszyła.. aż zabrakło miejsca i stanął.. więc tego silniczka już uratować się nie dało.. może jakbym kiedyś tam bardziej go rozebrał to może dziś by żył.. ale kurde trudno raz na 10 lat mogę zmienić ten silnik wkońcu ten mój przeżył kupe czasu.. z tego co widzę teraz producentem nowych jest denso.. a na moim jest magnet marelli więc mój musi być ze starszych.. w każdym razie teraz już wiem gdzie pilnować żeby nie stanął.. czyszczenie tych zębatek wewnątrz właściwie nie jest potrzebne bo brudny nie brudny to co tam jest to nadal smar.. najbardziej trzeba dbać żeby trzpień był gładki i miał smarowanie zeby obracał się bez trudu.. to można by podkreślić w tym poradniku że najważniejszy jest dobry stan trzpienia żeby wycieraczka nie stanęła..
_________________
Pozdrawiam Kuba Very Happy

https://www.facebook.com/MotoryzacyjnaPasja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marshall



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 571
Skąd: asfalty śląska

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2011 8:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to jest woda się dostaje mi w 156 FL odpadła wycieraczka hahah bo trzpień przerdzewiał auto 2005r Smile w 147 duzo rdzy szlifowanie smar i działa jak nowy dodam ze łatwo dorobić nowy trzpień i po problemie jak by był bardzo zjedzony przez ruda ,
_________________

147 -> Gtv -> 156SW -> 147 -> 156 z alf narazie tyle..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
matElvis



Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 136
Skąd: Nysa

PostWysłany: Czw Lip 04, 2013 5:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja odkęciłem wszystkie śrubki w środku był idealnie czysty zero syfu a wycieraczka do połowy i stoi musiałem ją odłączyć żeby nie spalić silniczka, nie moge wyjąć całego mechanizmu z trzpienia.
_________________
AR 147 03'- 1.9 JTD 16v 140KM Była
Fiat GP 08'- 1.4 8v 78KM LPG Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matElvis



Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 136
Skąd: Nysa

PostWysłany: Sro Lip 10, 2013 9:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomocy czy ten trzpień jest jakoś przykręcony czy tylko nabity nie moge go wyjąć a nie chce szarpać żeby nic nie połamać
_________________
AR 147 03'- 1.9 JTD 16v 140KM Była
Fiat GP 08'- 1.4 8v 78KM LPG Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matElvis



Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 136
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pon Sie 05, 2013 8:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W końcu udało się mi wyjąć cały silniczek. U mnie ten mechanizm na zdjęciu był czysty ale za to trzpień cały zapieczony i zardzewiały ledwo dał się wybić WD 40 przez kilka dni załatwiło sprawe, wyczyściłem papierem ściernym nasmarowałem i działa oby jak najdłużej. POZDRAWIAM
_________________
AR 147 03'- 1.9 JTD 16v 140KM Była
Fiat GP 08'- 1.4 8v 78KM LPG Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil89



Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 475
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Sie 06, 2013 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja u siebie moczyłem w ciepłej ropie i po dwóch godzinach wyjąłem trzpień z plastiku.
Na końcu trzpienia warto dać nowy oring uszczelniający, aby sytuacja prędko się nie powtórzyła.
Pozdr
_________________
,Teoria nie zawsze się zgadza z praktyką.
Szukajcie a znajdziecie.
Czytajcie a będziecie mądrzejsi."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Copyright www.AlfaClub.pl
Powered by Kosmodrom


linki sponsorowane
druk ksiazek warszawa druk naklejek warszawa leasing warszawa kredyt samochodowy LipoCryo Kriolipoliza Warszawa Biorezonans Warszawa Bicom