Forum www.alfaclub.pl Strona Główna
Strona klubowaStrona Klubowa   DemocarDemocar  AlbumAlbum  Kup AlfeKup Alfe  FAQPomoc  SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja   privmsg.php?folder=inbox&sid=72873e7a93dcc74fd16e50c55bc7873dTwoja skrzynka   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 


Tarcze hamulcowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> hamulce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Davidoff



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 279
Skąd: Tarnów/Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 11:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja chyba zostanę przy BREMBO ale zwykłych gładkich i klockach TRW.

Dzięki za opinie i pomoc.
Cool
_________________
Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon NERO 2000 r.
ECU M1.5.5 ( TS'98 ) wylogowany
LPG STAG 4 QBox
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
slawko



Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 111
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Czw Mar 24, 2011 12:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak śledzę Waszą dyskusję i nie weim co wybrać.
Czy tarcze Mikody wentylowane i nacinane (2x 133 pln) + klocki TAE (oklo 250 pln)

czy też tarcze brembo wentylowane + klocki ATE lub FERODO.

Jeździ się różnie raz szybko raz wolno.
Ale jadę na wakacje do Croatii i słyszałem że są po drodze niezłe górki. W związku z tym niechciał bym mieć jakiś niepsodzianek.
(147 1.9 jtd `05)
_________________
AR 155 1.8 ts `94
AR 147 1.9 jtd `05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Davidoff



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 279
Skąd: Tarnów/Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Pią Mar 25, 2011 9:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zostałem przy tarczach zwykłych brembo i klockach przód TRW a tył BRECK i powiem że brecki nie pylą i nie piszczą w ogóle bo TRW trochę pylą
_________________
Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon NERO 2000 r.
ECU M1.5.5 ( TS'98 ) wylogowany
LPG STAG 4 QBox
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
arturo30



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 79
Skąd: PIŁA

PostWysłany: Sob Mar 26, 2011 7:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Davidoff napisał:
ja zostałem przy tarczach zwykłych brembo i klockach przód TRW a tył BRECK i powiem że brecki nie pylą i nie piszczą w ogóle bo TRW trochę pylą

Breck to polskie klocki z Budzynia firmy lumag, zakladalem kilka razy ludziom na przod i powiem ze jest niezle nikt nie narzeka na piski itd. no i dobrze hamuja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Davidoff



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 279
Skąd: Tarnów/Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Sob Mar 26, 2011 12:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokładnie tak jak piszesz... mój mechanior też mówił że od 2-3 lat od nich biorą klocki i praktycznie nigdy nie mieli skarg że piszczą, pylą czy cóś.... naddają się praktycznie w każdej konfiguracji nie ważne jakie tarcze nie powinny w ogóle piszczeć.
_________________
Alfa Romeo 156 1.8 TS Sportwagon NERO 2000 r.
ECU M1.5.5 ( TS'98 ) wylogowany
LPG STAG 4 QBox
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
slawko



Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 111
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Sob Mar 26, 2011 4:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No faktycznie ciekawa propozycja szczególnie cenowo. Na Allegro widziałem takie po około 120 PLN. To teraz dojdzie mi jeszcze jedna opcja do rozważenia tarcze Mikoda + klocki Breck. Całość wyjdzie jakieś 400 PLN.
_________________
AR 155 1.8 ts `94
AR 147 1.9 jtd `05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
komorniq



Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 3

PostWysłany: Sro Kwi 05, 2017 1:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brembo ostatnio branduje swoją marką jakieś chińskie produkcje, także nie wiem czy odpowiednim jest ich polecać. Najstabilniejsze jakościowo jest moim zdaniem ATE i TRW, przynajmniej na Polskim rynku. Podejrzewam, że kolega który pierwotnie założył ten temat już dawno uporał się z doborem tarcz, jednak dla przyszłych osób mogących czytać to forum dodam ważną zależność pomiędzy klockami a tarczami. Klocki nie mogą być twardsze od tarcz. Niestety przy niektórych połączeniach tarcze mogą zużywać się szybciej niż klocki. Takimi najbardziej optymalnymi połączeniami są oczywiście komplety od tego samego producenta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alfaclub.pl Strona Główna -> hamulce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Copyright www.AlfaClub.pl
Powered by Kosmodrom


linki sponsorowane
druk ksiazek warszawa druk naklejek warszawa leasing warszawa kredyt samochodowy LipoCryo Kriolipoliza Warszawa Biorezonans Warszawa Bicom